12 september 2011

Damhandboll äger fortfarande

För snart ett år sedan var Ellinor och jag på äventyr i Sint Truiden. Vi åkte dit för att kolla när Lugis damer spelade bortamatch i Cupvinnarcupen. Mer om det kan du ju läsa här.

Nu läste jag just i tidningen att Lugi gör en storsatsning inför denna säsong och har värvat fyra nya storspelare. Jag hoppas och tror att det räcker hela vägen till SM-guld och kanske ännu längre ute i Europa.

Jag tror att good things happen to good people. Och så härligt trevliga och snälla som laget var mot Ellinor (ja, mot mig också då) när vi gick fram och hälsade på dem efter den där matchen i Sint Truiden så kan det ju inte sluta på något annat sätt än i topp. Kom ihåg var du läste det först.

Ellinor i mitten, förra året i Sint Truiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar