20 oktober 2010

Onsdagsmys

Blött. Kallt. Bryssel. Fast då och då kämpar sig solen fram och lyser upp. Heja solen!

Idag tog vi en liten shoppingrunda på lediga onsdagseftermiddagen, Världens Bästa Ellinor och jag. Det blev en tur till MaxiToys i Zaventem - alltid ett poppis utflyktsmål. Vi kollade särskilt in den stora Playmobilavdelningen. Det är E's senaste inriktning, helt OK för mig. Inte helt billigt om man tittar på de stora grejerna, men detaljrikedomen är fantastisk.

Sen blev det ju såklart fika (och lite shopping i matdelen) på IKEA som ligger strax bredvid.

Jag var ju tvungen att kompensera för förmiddagens träningspass med Abdallah, min PT. Jag vill ju inte försvinna helt, mitt midjemått har ändå minskat med 4 cm på en månad. Helt sant! Visst, det har stadigt minskat sedan jag började träna före sommaren, men det här var ett ryck! Man (jag) blir väldigt peppad att fortsätta träna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar