25 oktober 2010

Fredagsmys! Lördagsmys!

Japp - det blev fredagsmys! Precis som jag skrev i förra inlägget åkte vi direkt från skolan till Klubben och Ellinors simskola. Agnes och jag tog det lugnt och lekte i den mindre poolen under tiden E simtränade. Som de älskar vatten båda två!

Tja, sedan åkte vi förbi Quick och hämtade med oss lite blandade hamburgare hem. Och när vi kom hem så... var mamma hemma från Paris! Jag visste om det men för barnen blev det en mysig fredagskvällsöverraskning.

Lördagen gick i samma sportiga tecken. Tillbaka till Klubben klockan 10, hela familjen. Ellinor spelade tennis, Magdalena tränade i gymet och jag och Agnes - surprise surprise - badade. Strax efter 11 sammanstrålade vi i receptionen igen, pigga och harmoniska hela gänget!

Eftermiddagen fylldes av en regnpromenad för tjejerna. Full utrustning med heltäckande regnkläder och stövlar. Nämnde jag att de älskar vatten? Jo, jag gjorde visst det. Själv höll jag mig hemma och ägnade mig åt blandad inre tjänst. som det heter.

Och sedan blev det så småningom söndag, och då....

Poolen. Den större varianten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar