Jag blev väldigt överraskad över samtalet av två skäl.
- Belgacom - typ motsvarigheten till Telia i Sverige - är typ hatobjekt nummer 1 för alla som bor i Belgien, på grund av dålig service och ett allmänt arrogant sätt att bemöta sina kunder på.
- Vi hade själva inte märkt av några problem överhuvudtaget med varken telefon, TV eller internet.
Hur uppfattar DU det här varumärket? |
Supertrevlig kille som bytte en mojäng i jacket och kopplade om lite kablar i kopplingsboxen nere i källaren. Som avslutning visade han mig på sin laptop uppkopplingshastigheten både före och efter hans ingrepp. Hoppla, vilken skillnad.
Dessutom hann han med att säga att han tyckte att jag talade bra franska. Mycket bra, till och med. Bara en sån sak.
Och nu har vi plötsligt fått HD-bild på vår TV och internetuppkopplingen är näst intill vindsnabb. Heja Belgacom!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar