11 november 2011

Bästa storasyrran!

Igår fyllde min storasyrra år. För den som inte visste det är hon världens bästa storasyrra. Jo, det är sant. Jag kollade med min storebrorsa och han höll med. 2-0 alltså. Lätt som en plätt.

Hon fyllde inte mer än <fyll i ålder här>. Det skulle man inte kunna tro, så ung som hon är både i utseende och sinne. Och det är sant!

Jag ska inte gå in på detaljer här, men låt mig bara säga att min syrra har betytt, betyder och kommer även fortsättningsvis att betyda väldigt mycket för mig.

Det är tryggt att vara yngst i familjen. Man vet att det är alltid någon som håller ett litet öga på en. Oftast är det skönt och bra, ibland är det... uhm... kanske inte lika bra. Men det är alltid tryggt!

Tänkte först att jag skulle scanna in en bild på oss två när jag var liten. Men så - apropå hålla ett öga på - dök den här ganska nytagna bilden upp. I love it!

Du är bäst, syrran!

Min syrra har alltid varit en förebild för mig.

1 kommentar: