12 november 2011

Min storebrorsa

I rättvisans namn måste jag ju nu nämna även mitt andra storasyskon - min bror. Han är faktiskt världens bäste storebror. Visst. Röstade om det också. Det blev 1-0.

Min syrra var alltså inte röstberättigad här eftersom hon inte har någon storebror. Hon är i stället begåvad med två småbrorsor. Vad hon tycker om det får du fråga henne *harkel*

I alla fall.

Då och då händer det ju att du ser turistbussar, eller hur? Visst är det så. Ser du då en som ser ut så här, ja då vet du. Det är en av min brorsas bussar.

Snygg!
Vill du ha riktigt bra service? Omtanke? Kvalitet? Komfort? Inget snack - ring min brorsa.

Klart jag är stolt över mina hårt arbetande syskon som inte är rädda för att böja ner huvudet, knyta näven i byxfickan, kavla upp ärmarna och bara köra på. Aldrig ge upp. Aldrig.

Precis som våra föräldrar.

Hörde jag förebilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar