30 april 2012

SAS revisited

Den minnesgode läsaren drar sig till minnes - använder jag den frasen för ofta? - att jag hade lite meningsskiljaktigheter med SAS gällande bagage för några månader sedan.

Jag tyckte jag var rätt tuff fast på ett klurigt mjukt sätt i mitt sätt att skriva om SAS här på bloggen. Man vill ju inte göra folk ledsna liksom.

Nu har en av de bloggare jag följer, Fredrik Backman, också lackat ur på nämnda företag i sin krönika i tidningen Metro.

Man kan säga så här. Det visar sig att jag nog inte var så tuff när jag skrev, utan bara.... ja... mjuk på gränsen till mesig. Klicka här och läs hans text. Jämför med min. Döm sedan själva.

Vissa av knapparna på tangentbordet skämdes så mycket över att vara kontrollerade
av en så mesig människa att de försökte fly. Klart att det var ESC som ledde
upproret. Det fattar man ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar