16 augusti 2010

Nystart

Sedan 2005 har jag bloggat om livet i Bryssel med oerhört stark inriktning på just mig och min familj. Kalla mig gärna egotrippad, det är OK.

Mycket har hänt sedan vi kom hit i slutet av augusti 2004. Mycket vatten har runnit under de berömda broarna. Det ska vi inte prata om här. Det kan du läsa om på min gamla bloggplats som du hittar här.

Eftersom det första uppdraget, tillika anledningen till vår flytt hit, min fru hade här i Bryssel nu är över (OK då, det återstår typ två veckor) känns det naturligt att avsluta den bloggen. Det är över, typ. Let's move on.

Låt oss då blicka framåt i stället. Vi kommer inte att lämna Bryssel än. Magdalena har till vår gemensamma förtjusning fått ett nytt uppdrag som gör att vi blir kvar här!

Alltså - ny blogg! Lite fräschare, kanske lite rappare och piggare än den gamla. Nystart alltså!
Brysselkål.

2 kommentarer:

  1. Välkommen till Blogspot Gunnar! Krami från Nina

    SvaraRadera
  2. ...och naturligtvis... Grattis M till nytt uppdrag! Spännande och roligt hoppas jag.

    SvaraRadera