4 oktober 2011

Det kommer mera!

"Så alla grabbar jag vill lira med, såklart
Brudar diggar ni det ni ser, såklart
Så alla heads, skrik blir fler och fler, såklart
Vill ni ha mer? Vill ni ha mer? Vill ni ha mer?

Släng händerna i taket, såklart
Ska vi riva hela haket, såklart
Så om ni vill ha mer, skrik, såklart

Ey, såklart, såklart"

Tack Petter. Det är klart att det kommer mera. Det är lite körigt just nu bara. Mitt ideella uppdrag har fyra toppar under året och just nu är jag inne i en av dem. Igår kväll körde jag på till 02.30. Man är väl en viking, så jag gick upp som vanligt i morse och åkte och tränade efter den vanliga morgonrutinen. Pang på, liksom.

Jag har allt en del att berätta som jag samlar på hög. Du kan se mig som en ketchupflaska. Först kommer ingenting, sedan ingenting och så kommer allt på en gång. Snart. Världsapromis.

Nåja, nu ska vi inte ta i här.
Det kommer mera, minns ni förresten det programmet? Ibland går tiden fort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar